Under vecka 30 och 31 har vi ingen bemanning på kontoret och svarstiderna kan därför vara längre än vanligt.
Behöver du komma i kontakt med oss är du välkommen att ringa/smsa eller skicka ett mejl så återkommer vi så snart vi har möjlighet.
Vi önskar alla kunder, samarbetspartners och leverantörer en riktigt fin sommar och ser fram emot att vara tillbaka igen från vecka 32.
